Tuesday, December 6, 2016

Damned Old Stick

Me boney lass, be oop my ass, ain' me boney lass na moor...sin' she bent, n' twixt, ta peek a stick... oor somethin's oon the flaur. Now she's soom'n else, n' soom'thn else...I seen soom tame's befoor.

She coom's, apace, when'eer the peace...becoom's too much to bayr! Sa, now..we share's the tinny space, an dance aroon' the dee...haer weeth a mugg ah fit foor hael, an me, fit, a wary way.

Now, I loove me lass, nae matter wha'...I noo she loove me tae, n' I huuld her fast, n' I wait, fer the baetch from hael...to goo awee! She tire's o' me, n' weel soon gee.

She keen na oon me lass. She oonly stees a time or three...ta lap me weeth her laesh. Sooch is me fae...tae be this wee, betwixt me loove, n' ah...tae have tae tame these stoorm toss'd dees, the weef ae have, n' me!

Ee tis ah kay, weel gae awee, n' all bae weel...joos't let haer noo...I loove haer steel.


Written by Bruce James Clyde 2016, at Deming, New Mexico

Art: an old couple, google pic


No comments:

Post a Comment

Printfriendly